دبیر هیات‌عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تلاش این هیأت برای صیانت از آرای مردم و شفاف‌سازی لازم، گفت: امروز 14 صندوق رای دیگر که مورد اعتراض نامزدهای شورای شهر کرمانشاه است، بازشماری می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 03 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داریوش رستم‌آبادی ، اظهار داشت: تاکنون 124 صندوق از صندوق‌های پنجمین دوره انتخابات شورا اسلامی شهر کرمانشاه در طی چهار مرحله بازشماری شده که این تعداد معادل 30 درصد کل صندوق‌ها است.

دبیر هیات‌عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به بازشماری مرحله نخست، گفت: بازشماری 10 درصد از صندوق‌ها در مرحله نخست تغییراتی را در نتایج انتخابات نشان داد که مجریان، بازشماری 10 درصد دوم را نیز آغاز کردند.

وی با اشاره به اختلاف آرای حاصله از بازشماری، اضافه کرد: سومین مرحله بازشماری هم اجرایی شد و در این مرحله نیز 10 درصد از صندوق‌ها که مورد شکایت بودند بازشماری شد.

رستم‌آبادی به بازشماری 61 صندوق انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مرحله چهارم اشاره و بیان کرد: بازشماری مرحله چهارم با حضور 6 نفر از نمایندگان نامزدهای معترض و نظارت اعضای هیأت عالی نظارت استان انجام در فرمانداری کرمانشاه انجام شد.

این مسؤول یادآور شد: فرماندار کرمانشاه حاصل جمع‌بندی بازشماری صندوق‌ و تطبیق با آمار سامانه اصلی را برای تصمیم‌گیری و رسیدگی قانونی به هیأت عالی نظارت استان تحویل داد.

رستم‌آبادی با بیان اینکه در این بازشماری‌ها تغییر قابل اعتنایی مشاهده شده است، ادامه داد: تصمیم‌گیری لازم برای مرحله بعدی و بازشماری صندوق‌های دیگر اتخاذ شد، لذا امروز 14 صندوق رای دیگر که مورد اعتراض نامزدهای شورای شهر است با تصمیم هیأت نظارت بر انتخابات استان بازشماری می‌شود.

وی به تلاش هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه برای صیانت از آرای مردم و شفاف‌سازی لازم، یادآور شد: اعضای اصلی هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه متشکل از سه نماینده مجالس است که بررسی اعتراض به نتایج آرای انتخابات را انجام می‌دهند تا حقی از کسی ضایع نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار